Bienvenidos! Bienvenidas!


Tuesday, April 19, 2011

2

SAYANG

 Para sa tanan na nagkagusto sa mga higalang naa nay tag-iya. Apir!!

Wa nako damha nga mkagusto sa imuha sa budlat mong mata ug buhok perting bungkaga, 
lami ka kaistorya buntag gabii kulangun pa, 
sa tingog mong way sama, gitikon ka

Sa panahon nga naginusara ikaw ana-a magistorya
sa panahon ko nga gubot ikaw ana-a magsabot
Pagkangitngit sa kadagatan kung dili taka makit-an,
pagkabugnaw sa sa kabuntagon kung dili ikaw ang hunahuanon,


Apan pagkasayang-sayang,
naay anak naka uban sa pinalanga mong asawa
Pagkasayang-sayang

Pagkalisud jud mahigugma sa anaay tag-iya,
kung sauna lang nagkaila,
kung sauna lang nagkaila


Ani- kining kanta ihalad ko kanimo
ug ako nakabalu nga hugaw ra kini saimong kuko
Aduna man ako'y kalisdanan sa pagpadayag
tungod sa sitwasyong wala gidapigan sa dan-ag
Apan dili kini sikwahi sa akong pagbati
kay sa kalipay mo ako namati
hangyu ko lang saimo maabrihan ang dunggan
sa handumanan sa akong kasinatian

Ampingan unta kag alagaran sa gipili mong kauban,
apan kung kintahay muabot ang panahon mo nga gubot
way kahayag layo na sa pagsabot,


Ayaw kalimti pirminti abri ang gakos kung way makapuli,
abi-abihon sa gingharian nga ikaw ang kalibutan

kay pagkangitngit sa kadagatan kung dili taka makit-an,
pagkabugnaw sa sa kabuntagon kung dili ikaw ang hunahuanon.

2 comments:

fAiRy_dAmSeL cHiEng said...

hahaha..nice! i knew this..hehe..pede na kaau carlos..

Claro Santiago said...

padayon sa paglambo! hahaha.

Post a Comment

Protected by Copyscape Unique Content Check

TopBlogs.com.ph

Arts & Craft - Top Blogs Philippines
dir.davaoblogs

estoryahee ko beh.

Followers

About Me

My photo
I freely give all sights and sounds of nature I've known, to those who have the grace to enjoy not a man-made materialism but a God-made beauty.