Bienvenidos! Bienvenidas!


Saturday, August 27, 2011

0

Tu-alya

Tualya by Claro Santiago

(Ang uyab ug ang tualya)


Nakakita ba ka sa akong tu-alya
Nakakita ba ka sa pinangga kong tu-alya

Kay kung kita ka
Palihug iuli na

Kay di ko katulog, makaligo
Kung dili siya akong gakos
Kauban kong mahi-ubos
Pag ang tanan mahilayo

Kay tu-alya ra, ang nagmahal sa akoa

Nakagamit ba ka sa akong tu-alya
Nakagamit ba ka sa pinangga kong tu-alya

Kay kung nigamit ka
Palihug iuli na

Kay di mahimutang ang turko
Gibayran ko dili utang
Kaloy-i ning akong kahimtang
Gihandum ko ang tu-alya ko

Kay tu-alya ra, ang nagmahal sa akoa

Busa ampingi ninyo ang inyong tu-alya
Kay sila ang tinuod nga naghigugma sa ato-a
Gakson ka pagnaginusara

Busa ampingi ninyo ang inyong tu-alya
Kay sila ang tinuod nga naghigugma sa ato-a
Apan gibiyaan ko sa akong tualya kay way laba

0 comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Unique Content Check

TopBlogs.com.ph

Arts & Craft - Top Blogs Philippines
dir.davaoblogs

estoryahee ko beh.

Followers

About Me

My photo
I freely give all sights and sounds of nature I've known, to those who have the grace to enjoy not a man-made materialism but a God-made beauty.